Тамақтандыру - "Үлгілі" жалпы орта мектебі http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/ ru Тамақтандыру - "Үлгілі" жалпы орта мектебі DataLife Engine "Мақтааралым-мақтанышым" http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/brokerazhdy-kommissija/89-mataaralym-matanyshym.html http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/brokerazhdy-kommissija/89-mataaralym-matanyshym.html

Мақтаарал ауданының 90 жылдығына орай "Мақтааралым мақтанышым" тақырыбы аясында ғылыми жобалардың презентациялары өтті



 

 


]]>

Мақтаарал ауданының 90 жылдығына орай "Мақтааралым мақтанышым" тақырыбы аясында ғылыми жобалардың презентацияларымен танысуда.

 

 

 

 

 

 


]]>
admin Fri, 16 Oct 2020 11:47:15 +0600
Оқушылардың ыстық тамақпен қамтамасыз етілуі http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/91-oushylardy-ysty-tamapen-amtamasyz-etlu.html http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/91-oushylardy-ysty-tamapen-amtamasyz-etlu.html №50 "Үлгілі" жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің  ыстық  тамақпен қамтылған оқушылардың күнделікті ас мәзірі

]]>










2021 - 2021 ОҚУ ЖЫЛЫ

Тамақтындырудың сапалық мониторингі








Тамақтандыру






Балалардың тамақтану сәтінен





]]>
admin Fri, 16 Oct 2020 11:46:57 +0600
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/tamatandandyru-sharttary/59-aza-tl-men-debiet-pn-malm-akbarova-ayzhamaldy-ysa-merzmd-saba-zhospary.html http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/tamatandandyru-sharttary/59-aza-tl-men-debiet-pn-malm-akbarova-ayzhamaldy-ysa-merzmd-saba-zhospary.html «Үлгілі»жалпы орта мектебі»мемелекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары

]]>

«Үлгілі»жалпы орта мектебі»мемелекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

 

 

Күні: 9. 12. 2014ж

Пәні: қазақ тілі

 

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Есімдіктің сөйлемдегі қызметіне талдау

Жалпы мақсаты:

Есімдіктің сөйлемдегі қызметіне талдау арқылы морфология мен синтаксистің байланысын, ерекшелігін меңгерту. Есімдіктің сөйлемдегі қызметін анықтау..

Сілтеме:

Электрондық оқулық.

С.Мирсейітова «Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері»

Оқу нәтижесі:

Есімдікті көркем шығармалардан еске түсіре отырып, оның қолданылу аясын анықтау.Морфология мен синтаксисті байланыстыру.

.

Негізгі идеялар:

Есімдіктің күнделікті өмірде қолданылатынын, оның түрленуін білу.

Қолданылатын материалдар:

АКТ,стикерлер, смайликтер.

Таблица,өлеңдер жинағы.

Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:

Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекшке бақылау)

Блум таксономиясы, формативті бағалау, СТО.

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Психологиялық

дайындық

2минут

«Менің арманым» тақырыбы бойынша өз арманын айту.

1,2.3.4 сандарын айту арқылы оқушыларды топқа бөлу .

«Менің арманым...» деп өз армандарын айтады.

1,2,3,4 сандарын таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

І.Білу

4минут

Жабық сұрақтар: Есімдік дегеніміз не? Есімдіктің құрамына қарай бөлінуі. Оның тұлғасына қарай бөлінуі. Есімдіктің мағыналық түрлері.

Үй тапсырмасына берілген жаттығуды тексеру.

Әр топтан бір оқушы сұрақтарға жауап береді, бар білімдерін ортаға салады.

ІІ.Түсіну

5минут

Диагностикалық сұрақтар:

«Ол» деген сөз неліктен кейде жіктеу есімдігі немесе сілтеу есімдігі болады?

«Біреу» деген сөз неліктен кейде жинақтық сан есім немесе белгісіздік есімдігі болады?

«Бар» деген сөз неліктен кейде етістік немесе жалпылау есімдігі болады?

«Тегіс» деген сөз неліктен кейде сын есім немесе жалпылау есімдігі болады?

Сұрақтар бойынша түсініктерін анықтау, ойлау деңгейін бақылау.(АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)

Әр топ сөздің мағынасын ашады.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Қолдану

4минут

164 -жаттығу.

Төмендегі есімдіктерді түрлендіріп, оларға сөйлем құрауды ұсыну.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушылар құраған сөйлемдерін кезекпен оқиды.

ІҮ. Талдау

3минут

Есімдіктері бар өлең шумақтарын айту.

Ондағы есімдіктердің сөйлемдегі қызметін анықтау.

Қазақ тілі мен әдебиетті байланыстырып, оқушылар есімдіктерге синтаксистік талдау жүргізеді.


 



Ү.Жинақтау

4минут

Мәтіннен бастауыш, анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш қызметіндегі есімдіктері бар сөйлемдерді теріп жазу.

Интерактивті тақтадағы мәтіннен есімдіктері бар сөйлемдерді теріп жазады.

ҮІ.Бағалау

11

минут

«Кім жылдам?»

Әр топ бес сөйлем мүшесіне есімдіктерді қатыстырып сөйлем құрау.

Оқушылар жылдамдық таныту арқылы белсенді қатысуғу әрекет жасайды.

 

V. Үй тапсырма сын беру

1минут

 

 

164-жаттығу. Есімдіктерді шолу.Тест құрап келу.

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

VII. Рефлексия

 

2минут

 

Кері байланыс ұсыну.

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликпен көрсет.(өте қызық, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау.

Сабақтағы көңіл-күйлерін смайликтермен көрсету.

Оқушы үні. АВС тобының оқушыларын бағалауы.










Күні: 3. 10. 2014ж

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтыңтақырыбы:

А.Құнанбайұлының өмірі

Жалпы мақсаты:

А.Құнанбайұлының өмір жолы ,білім жолы туралы деректермен танысу

Төл шығармалары мен аудармаларының ерекшеліктерін анықтау..

Сілтеме:

Электрондық оқулық, әдебиеттік оқу оқулығы,

Әдебиеттік оқу пәнінің әдістемесі

С.Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері

Оқу нәтижесі:

Абайдың қайталанбас ұлы тұлға екеніне көз жеткізеді.Орыс әдебиеті,шығыс және батыс әдебиеті өкілдерінен үлгі алғанын біледі..

.

Негізгі идеялар:

Абайдың зеректігі, шетел әдебиетіне қызығушылығы және жаңашылдығы

Қолданылатын материалдар:

АКТ.Постер, маркерлер,стикерлер,флипчарт, смайликтер.

Абайдың суреті,шежіресі,өлеңдер жинағы,аудармалары.

Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:

Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекшке бақылау)

Блум таксономиясы, формативті бағалау, СТО.

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсыриасын бекіту

 

 

9

минут

 

Махамбеттің өмірін баяндауды және «Тарланым» өлеңінің мазмұнын,идеясын ашуды ұсыну.

Үй тапсырмасын бекітуне арналған диагностикалық сұрақтар:

1.Махамбет Исатайды неге «Тарланым» деп атады ?

2.Шаруалар көтерілісі неліктен жеңіліс тапты?

 

Махамбеттің өмірін кезекпен ақ қағазға түсіреді.

Топ бойынша «Тарланым» өлеңін

кезекпен жатқа оқу.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Психологиялық

дайындық

2

минут

 

АКТ. «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдау.

Оқушыларды топқа бөлу .

 

Көздерін жұмып,табиғат бейнесін елестету.

Жел,түн,жарық,ай сөздерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

І.Білу

4

минут

 

Өмірі,отбасы,білім жолы,шығырмашылығы және аудармалары туралы әр топ постермен жұмыс жасайды.

Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.

Әр топ өз постерін қорғауға дайындалады.

Әр топтан бір оқушы тақырыптарын қорғап, бар білімдерін ортаға салады.

ІІ.Түсіну

5

минут

Әр топқа мәтінді түсініп оқуын тапсыру.

Мәтін бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау.(АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)

 

Жабық сұрақтар:

-Абай ертегі,жырларды кімнен меңгерді?

-Абай қай жерлерле білім көтерді?

-Абай алғаш өлеңдерін кімнің атынан жариялады?

- Өз атынан жарияланған алғаш өлеңі?

Әр топ мәтінді өз беттерінше оқып,мағынасын ашады.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

 

 

ІІІ. Қолдану

4

минут

Әр топқа Абайдың бір өлеңін мәнерлеп оқуды ұсыну.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушылар өлеңнің шумақтарын кезекпен жалғастырады.

«Рөлдік ойын» сергіту жаттығуын жасайды. Абай және әжесі

Абай және замандасы Көкбай

Абай және әкесі Құнанбай

Абай және Байкөкше

ІҮ. Талдау

3

минут

1.Абай неге алғашында өлеңдерін өз атынан емес замандасы Көкбайдың атынан жариялады ?

2 « Жаз» өлеңі несімен

ерекшеленеді ? «Желсіз түн» және «Жарық ай» деген сөз тіркесі арқылы екі топқа бөліну.

 

І топ: « Желсіз түн»

ІІ топ: « Жарық ай»

Өз сұрақтары бойынша ойларын дәлелдейді.


 



Ү.Жинақтау

4

минут

Семантикалық картамен топтық жұмыс. Өмір жолы туралы,білім жолы туралы семантикалық картаны екі топқа ұсыну.

Интерактивті тақтадағы семантикалық картаны толтырады және өз ойларын дәлелдейді.

ҮІ.Бағалау

11

минут

«Телғара», «Тоғызқұмалақ» тақырыбына эссе жазуды ұсыну.

Оқушылар өз беттерінше эссе жазады.

V. Үй тапсырмасын беру

1

минут

 

Абайдың өмір жолы,шығармашылық жолы туралы ізденіп оқып келу .

Абайға арнау өлең жазу.

Кері байланыс ұсыну.

 

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Оқушылар өз ойын стикер арқылы білдіреді.

VII. Рефлексия

 

2

минут

 

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликпен көрсет.(өте қызық, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау.

Сабақтағы көңіл-күйлерін смайликтермен көрсету.

Оқушы үні. АВС тобының оқушыларын бағалауы.









 

]]>
admin Fri, 16 Oct 2020 11:46:57 +0600
Оқыту мен оқу үдерісін жетілдіруде бірлескен топтық жұмыстың ықпалы http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/tamatandandyru-sharttary/58-oytu-men-ou-dersn-zhetldrude-brlesken-topty-zhmysty-ypaly.html http://ulgili-maktaaral.mektebi.kz/pitanie/tamatandandyru-sharttary/58-oytu-men-ou-dersn-zhetldrude-brlesken-topty-zhmysty-ypaly.html


     Коучинг барысындатоп мүшелерінің белсенділігіерекше мәнге ие. Коучинг кезіндемұғалімдер арнайы талқыланғаніс- әрекеттерге араласады. Олқандай да біріс- әрекетке араласу, жаттығулардыорындау, арнайы сызбаларнегізінде басқалардың мінез- құлқынбақылау болуы мүмкін.Сондықтан да іс әрекеткекез келген уақыттаараласуға болатындығын түсіндергенжағдайда, оған тренингкеқатысушылардың белсенділігі артатүседі.

     Әсіресе жаттықтырушыұсынған ойды , мінез құлықамалдарын сезіну жәнежаттығу тәсілдерін меңгеруарқылы тренингтің мақсатынажетуде топтың барлықмүшелерінің белсенді түрдебірдей араласуына мүмкіндікберетін жағдайлар менжаттығуларды қолдану тиімді.
]]>
Тақырыбы: « Оқыту мен оқуүдерісін жетілдіруде бірлескен топтықжұмыстың ықпалы »

Теория

Бірлескен оқу—өзара іс-әрекет жасау философиясы болса, ал бірлескен жұмыс мақсатқа жету жолына бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып саналады. Бірлескен оқу сыныпта әдіс қана емес, жеке философия болып табылады. Адамдар топтық жұмыс барысында жұмыс істеудің түрлі тәсілі орын алады. Топтың жұмысы тиімді болу үшін билік пен жауапкершілік топ мүшелері арсында өзарабөлінеді. Бірлескен оқудың негізгі аспектісі топ мүшелерінің бірлесу арқылы келісімге қол жеткізуіне негізделген.

Бірлескен оқу—бұл оқыту мен оқу тәсілі. Ал бұл тәсілберілген тапсырмаларды орындау немесе белгіліпроблема ларды шешу , я болмаса әлдебір өнім жасау барысында топтыңбірлесіп жұмыс істеуін білдіреді. Бірлескен оөу барысында қатысушылар бір-бірімен әңгімелеседі және осы әңгімелесудің нәтижесінде білім алады.

Педагагикадабірлескен оқудың түрі жеткілікті, ал ұжымдық оқудың негізгі сипаттамалары төмендегіше:

1.Оқу—оқушылар белгілі ақпаратты игеретін,сондай-ақ өздеріигерген мәліметті бар білімдеріменбайланыс тыратын белсенді үдеріс.

2.Оқу берілгентапсырмаларды орындай барысындамеханикалық есте сақтаумен қайталауды емес,қатысушылардың белсенділігін, ақпараттарды өңдеуін жәнеқорытуын талап етеді.

3Оқушылар әрбірініңжеке көзқарасымен танысадыжәне пікір алмасады , ойөрбітеді.

4Оқу оқушылардыңәңгімелесу барысында әлеуметтікортада қалыптасады. Осызияткерлік жаттығу нәтижесіндеоқушылар өз ойларыныңнегізін құрып, мәнін түсінеді.

5Бірлескен оқукезінде оқушылар әлеуметтікжәне эмоционалдық тұрғыдандами түседі. Өйткені , олар түрліпікірлерді тыңдап, өзидеяларын ортаға салуғажәне соны қорғауғамәжбүр болады. Мұндайдаоқушылар мәтіннің аясында ғанақалап қоймай , ары қарайөз идеяларын өрбітеді.Нәтижеде әрбір оқушыдажеке идея , ерекшетұжырымдамалық түсініктер пайдаболады.

Бірлескеноқудың нәтижесінде оқушыларбір-бірімен қарым-қатынас жасайды, өзидеяларын ұсынады жәнеоны қорғайды. Сондай-ақ, әртүрліұстанымдармен алмасуға ,өзге тұжырымдамаларға күмәнменқарауға және жұмысқабелсенді қатысуға толықмүмкіндік алады .(Мұғалімге арналғаннұсқаулық , 78-бет) .

Оқушылар оқуүдерісіне белсенділік танытса , онда нақтылықпайда болады. Зерттеушілершағын топта жұмысістейтін оқушылар алғанбілімдерін ұзақ сақтайтындағын дәлелдепотыр. Сондай-ақ , бірлескен топта жұмысістейтін оқушылардың бір-бірінекөңіл толатыны анықталған.

Тақырыпты негіздеу.

Коучинг сессияға«Оқыту мен оқуүдерісін жетілдіруде бірлескентоптық жұмыстарды қолдану »тақырыбын алған себебім, өзәріптестеріме оқушыларды топқабөлу ережелері мен оныңтүрлерін көрсеткім келді. Сондай - ақ , оқыту мен оқудағыжаңа әдіс-тәсілдердің түрлеріментаныстырғанды жөн санадым. Сонымен қатартоптық жұмыс текқана оқушылар арасындағана емес, мұғалімдер арасындада орын алғаныдұрыс болады депойладым және әріптестерімесоны дәлелдегім келді. Бірлескен жәнетоптық жұмыстың нәтижесіндеоқушылар бір - бірімен әлеуметтенедіжәне ынтымақтастық қарым - қатынас орыналады.

Талдау

Коучингсабаққа қатысқан мұғалімдертуралы қысқаша мәліметтөмендегі кестеде қарастырылған.

Мұғалімнің аты - жөні

Пәні

1

Ботабаева Рыскүл

Бастауыш

2

Жаңбырова Құралай

Қазақ тілі мен әдебиеті

3

Құдретова Бақнұр

Қазақ тілі мен әдебиеті

4

Сабырова Алмагүл

Химия және биология

5

Биболова Күнсұлу

Биология

6

Сапарханова Майра

Бастауыш

7

Маметова Жадыра

Психолог

8

Куметова Райхан

Музыка

9

Ахунова Сапаркүл

Шет тілі

10

Бақтиярова Назым

Бастауыш

Коучинг сабақтыңбарысы төмендегі кезеңдердентұрады.

Алдымен топтық жұмысқа арналғанслайд көрсеттім. Ынтымақтастықты қалыптастырумақсатында экрандағы суреттердің біріне өздерінтеңеуді ұсындым және неүшін оны таңдағанынтүсіндіруді сұрадым. Мұғалімдердіңкөбі лупаны таңдады.Ал жасмамандар ұжымдасқан топтытаңдады.

Еңбек өтіліон жылға дейінгілержәне он жылданкейінгілер болып екітопқа бөлдім.

Әр топқа« Мектеп » және « Оқушы »сөздерінің мағынасын ашудапостермен жұмыс жасаудыұсындым. Топ мүшелерібір- бірімен ойбөлісіп , әрбірі өзпікірлерін ортаға салдыжәне талапқа сайқорғай білді. Білімніңмен тәрбиенің негізімектепте қаланса , алоқушы сол мектептің айнасы депсипаттады. Мектептің жүрегі мұғалімболса , ал оқушыныңжүрегіне жол табабілетін де мұғалімдеп өз ойларыннақыл сөздермен қорытындылады. Екі топ та өзидеяларын еркін жәненақты жеткізе білді.

 

Сергіту сәтінде« Аспанға қараймын » бейнеклипіне отырып биледі.

 

 

Топтарға « Бірлескеноқу деген не? » Топтық жұмысүстінде және « Бірлескеноқудың мәні » дегентақырыпшалар аясында теориялықмәтін ұсындым. Топмүшелері «Кэррол» әдісіарқылы үлестірмематериалдарды білді , түсінді, қолданды және оны топ ішінде қорғай білді. Білгені – яғни , оқығаны , түсінгені -- ол бір - бірімен ойбөліскені , қолданғаны -- постермен жұмыс барысындақорғай білгені деп ойлаймын. Сызба арқылыкөрсетсем , онда ол төмендегішеболады. «Кэррол»әдісі ----------- > Біледі -----------> Түсінеді ------------> Қолданады

« Қояндар туралы »слайд көрсетілді. Әрбіріодан түсінгендерін ортағасалды. Бұдан ешкім өзінтөмен санамау керекекенін ұқты. Әркімнің өзінетиісті қадір- қасиеті болатыныжөнінде ой бөлісті.

Топтарға көліксуреттерін тараттым. Ол суреттердітоптап, жіктеп беруді және оны неүшін олай бөлгенінтүсіндіріп беруін ,яғни, өзойларын постерде қорғаудыұсындым. Мұғалімдерпостермен жұмысты өтежақсы қорғап шықты. Өзойларын екі топ та «Т» кестесінесала білді. Өйткені екітоптың бірінде меніңтәлім алушым болса , біріндемен зерттеген сыныптыңжетекшісі болатын. Оларменің әрбір сабағымаеніп,тұсінбегендерін менен сұрапотырған еді. Соның септігіболар , екі топта даталапқа сай нақтыидеялар айтылып жатты. Атапайтсам, көліктердің тиімді жәнетиімсіз деп екігебөліп, оны не үшін олай топтағанын нақтыдәлелдермен өз ойларын еркінжеткізе білді. Расында , менмұны күтпегенедім.

Көліктерді топтастыруда

Сауалнама социаграммабойынша алынды. Нәтижеде өзарабағалау арқылы мұғалімдердіңкөшбасшылығын , біліктілігін , мейірімділігін , даналығын, ізденімпаздығын , сондай- ақ , өзімшілдігін , өктемшілдігінбайқаймыз. Социограммадатұлғаның ең білімді , еңақылды , ең жақыны, еңабыройлы , ең талапшыл , еңтанымалы , ұлы ұстаз дегенсияқты қырлары қамтылды.Бағалау кезеңінде әрбірі өзтобының үш мұғалімінежүлделі үш орындыұсынды. Нәтижеде көп дауысжинаған мұғалім топ көшбасшысыатанады. Формативтібағалаудың формальді еместүрін қолдандым . Яғни ,ауызша түрде « Екі жұлдыз,бір тілек » әдісін жүргіздім. Бұл әдістіңкөмегімен мұғалімдер өздерініңқалыс тұстарын тілекарқылы біле алады.

Қорытынды бөлімінде« Білемін , білдім , білгім келеді » сызбасына керібайланыс ұсындым. Мұғалімдердіңбіразы « білдім » , « білгімкеледі», деген рефлексияға көпсөздер тізбегі жапсырылған.Бұл көрсеткіш мұғалімдердіңкоучинг сабақтан көпдеректермен танысқанын жәнетағы да басқадеректер жөнінде білгісікелетінін байқатады. Яғни , мұғалімдердеалға деген құлшыныстың ,кәсіби дамуға дайын және бәсекегеқабілетті тұлға болуғаталпыныстың орнағанынкөруге болады. « Үміт ағашына » өзойларын стикер арқылы білдірді. Одан коучингсабақ мұғалімдерге ұнағанын , сергіту сәтініңтүрлерін үйренгісі келетінінбайқадым.

]]>
admin Fri, 16 Oct 2020 11:46:57 +0600