"Үлгілі" жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

» » Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары

 
 
 

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары

Автор: admin от 12-10-2018, 00:45, посмотрело: 1092

0

«Үлгілі»жалпы орта мектебі»мемелекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Акбарова Айжамалдың қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

 

 

Күні: 9. 12. 2014ж

Пәні: қазақ тілі

 

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Есімдіктің сөйлемдегі қызметіне талдау

Жалпы мақсаты:

Есімдіктің сөйлемдегі қызметіне талдау арқылы морфология мен синтаксистің байланысын, ерекшелігін меңгерту. Есімдіктің сөйлемдегі қызметін анықтау..

Сілтеме:

Электрондық оқулық.

С.Мирсейітова «Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері»

Оқу нәтижесі:

Есімдікті көркем шығармалардан еске түсіре отырып, оның қолданылу аясын анықтау.Морфология мен синтаксисті байланыстыру.

.

Негізгі идеялар:

Есімдіктің күнделікті өмірде қолданылатынын, оның түрленуін білу.

Қолданылатын материалдар:

АКТ,стикерлер, смайликтер.

Таблица,өлеңдер жинағы.

Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:

Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекшке бақылау)

Блум таксономиясы, формативті бағалау, СТО.

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Психологиялық

дайындық

2минут

«Менің арманым» тақырыбы бойынша өз арманын айту.

1,2.3.4 сандарын айту арқылы оқушыларды топқа бөлу .

«Менің арманым...» деп өз армандарын айтады.

1,2,3,4 сандарын таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

І.Білу

4минут

Жабық сұрақтар: Есімдік дегеніміз не? Есімдіктің құрамына қарай бөлінуі. Оның тұлғасына қарай бөлінуі. Есімдіктің мағыналық түрлері.

Үй тапсырмасына берілген жаттығуды тексеру.

Әр топтан бір оқушы сұрақтарға жауап береді, бар білімдерін ортаға салады.

ІІ.Түсіну

5минут

Диагностикалық сұрақтар:

«Ол» деген сөз неліктен кейде жіктеу есімдігі немесе сілтеу есімдігі болады?

«Біреу» деген сөз неліктен кейде жинақтық сан есім немесе белгісіздік есімдігі болады?

«Бар» деген сөз неліктен кейде етістік немесе жалпылау есімдігі болады?

«Тегіс» деген сөз неліктен кейде сын есім немесе жалпылау есімдігі болады?

Сұрақтар бойынша түсініктерін анықтау, ойлау деңгейін бақылау.(АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)

Әр топ сөздің мағынасын ашады.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Қолдану

4минут

164 -жаттығу.

Төмендегі есімдіктерді түрлендіріп, оларға сөйлем құрауды ұсыну.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушылар құраған сөйлемдерін кезекпен оқиды.

ІҮ. Талдау

3минут

Есімдіктері бар өлең шумақтарын айту.

Ондағы есімдіктердің сөйлемдегі қызметін анықтау.

Қазақ тілі мен әдебиетті байланыстырып, оқушылар есімдіктерге синтаксистік талдау жүргізеді.


 



Ү.Жинақтау

4минут

Мәтіннен бастауыш, анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш қызметіндегі есімдіктері бар сөйлемдерді теріп жазу.

Интерактивті тақтадағы мәтіннен есімдіктері бар сөйлемдерді теріп жазады.

ҮІ.Бағалау

11

минут

«Кім жылдам?»

Әр топ бес сөйлем мүшесіне есімдіктерді қатыстырып сөйлем құрау.

Оқушылар жылдамдық таныту арқылы белсенді қатысуғу әрекет жасайды.

 

V. Үй тапсырма сын беру

1минут

 

 

164-жаттығу. Есімдіктерді шолу.Тест құрап келу.

Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

VII. Рефлексия

 

2минут

 

Кері байланыс ұсыну.

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликпен көрсет.(өте қызық, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау.

Сабақтағы көңіл-күйлерін смайликтермен көрсету.

Оқушы үні. АВС тобының оқушыларын бағалауы.










Күні: 3. 10. 2014ж

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 7 «А»

Сабақтыңтақырыбы:

А.Құнанбайұлының өмірі

Жалпы мақсаты:

А.Құнанбайұлының өмір жолы ,білім жолы туралы деректермен танысу

Төл шығармалары мен аудармаларының ерекшеліктерін анықтау..

Сілтеме:

Электрондық оқулық, әдебиеттік оқу оқулығы,

Әдебиеттік оқу пәнінің әдістемесі

С.Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері

Оқу нәтижесі:

Абайдың қайталанбас ұлы тұлға екеніне көз жеткізеді.Орыс әдебиеті,шығыс және батыс әдебиеті өкілдерінен үлгі алғанын біледі..

.

Негізгі идеялар:

Абайдың зеректігі, шетел әдебиетіне қызығушылығы және жаңашылдығы

Қолданылатын материалдар:

АКТ.Постер, маркерлер,стикерлер,флипчарт, смайликтер.

Абайдың суреті,шежіресі,өлеңдер жинағы,аудармалары.

Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:

Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекшке бақылау)

Блум таксономиясы, формативті бағалау, СТО.

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

 

Үй тапсыриасын бекіту

 

 

9

минут

 

Махамбеттің өмірін баяндауды және «Тарланым» өлеңінің мазмұнын,идеясын ашуды ұсыну.

Үй тапсырмасын бекітуне арналған диагностикалық сұрақтар:

1.Махамбет Исатайды неге «Тарланым» деп атады ?

2.Шаруалар көтерілісі неліктен жеңіліс тапты?

 

Махамбеттің өмірін кезекпен ақ қағазға түсіреді.

Топ бойынша «Тарланым» өлеңін

кезекпен жатқа оқу.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Психологиялық

дайындық

2

минут

 

АКТ. «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдау.

Оқушыларды топқа бөлу .

 

Көздерін жұмып,табиғат бейнесін елестету.

Жел,түн,жарық,ай сөздерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

І.Білу

4

минут

 

Өмірі,отбасы,білім жолы,шығырмашылығы және аудармалары туралы әр топ постермен жұмыс жасайды.

Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.

Әр топ өз постерін қорғауға дайындалады.

Әр топтан бір оқушы тақырыптарын қорғап, бар білімдерін ортаға салады.

ІІ.Түсіну

5

минут

Әр топқа мәтінді түсініп оқуын тапсыру.

Мәтін бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау.(АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)

 

Жабық сұрақтар:

-Абай ертегі,жырларды кімнен меңгерді?

-Абай қай жерлерле білім көтерді?

-Абай алғаш өлеңдерін кімнің атынан жариялады?

- Өз атынан жарияланған алғаш өлеңі?

Әр топ мәтінді өз беттерінше оқып,мағынасын ашады.

Оқушылар сұраққа толық жауап береді.

Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

 

 

ІІІ. Қолдану

4

минут

Әр топқа Абайдың бір өлеңін мәнерлеп оқуды ұсыну.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Оқушылар өлеңнің шумақтарын кезекпен жалғастырады.

«Рөлдік ойын» сергіту жаттығуын жасайды. Абай және әжесі

Абай және замандасы Көкбай

Абай және әкесі Құнанбай

Абай және Байкөкше

ІҮ. Талдау

3

минут

1.Абай неге алғашында өлеңдерін өз атынан емес замандасы Көкбайдың атынан жариялады ?

2 « Жаз» өлеңі несімен

ерекшеленеді ? «Желсіз түн» және «Жарық ай» деген сөз тіркесі арқылы екі топқа бөліну.

 

І топ: « Желсіз түн»

ІІ топ: « Жарық ай»

Өз сұрақтары бойынша ойларын дәлелдейді.


 



Ү.Жинақтау

4

минут

Семантикалық картамен топтық жұмыс. Өмір жолы туралы,білім жолы туралы семантикалық картаны екі топқа ұсыну.

Интерактивті тақтадағы семантикалық картаны толтырады және өз ойларын дәлелдейді.

ҮІ.Бағалау

11

минут

«Телғара», «Тоғызқұмалақ» тақырыбына эссе жазуды ұсыну.

Оқушылар өз беттерінше эссе жазады.

V. Үй тапсырмасын беру

1

минут

 

Абайдың өмір жолы,шығармашылық жолы туралы ізденіп оқып келу .

Абайға арнау өлең жазу.

Кері байланыс ұсыну.

 

Оқушылар күнделіктеріне жазады.

Оқушылар өз ойын стикер арқылы білдіреді.

VII. Рефлексия

 

2

минут

 

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Смайликпен көрсет.(өте қызық, түсінбедім, ұнамады)

Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау.

Сабақтағы көңіл-күйлерін смайликтермен көрсету.

Оқушы үні. АВС тобының оқушыларын бағалауы.









 

Категория: Ең үздік сабақтар

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Пікір:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Кодын енгізіңіз: *