Бастауыш сынып мұғалімі Кенжаева Баян
Мақтарал аданы«Үлгілі» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі КенжаеваБаян
Математика
Сабақ тақырыбы: Қосу кестесі |
Мектеп: «Үлгілі» ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні : |
Мұғалімнің есімі: Кенжаева Баян |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары: |
1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану 1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі және қолдана алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: "Баған”, "Жол” түсініктері арқылы кестедегі санның орнын анықтай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: қосу кестесін біледі және құрай алады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0 және 1-дің қасиетін қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тірек сөздер |
Қосу, баған, жол. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мекенжай туралы мәліметтерді табу және мекенжай қандай мәліметтер білдіріп тұрғанын түсіндіру үшін сұрақтарды тұжырымдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
нәтижелер, сұрақтар, мекенжайды көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Кестедегі сандардың қосындысын табу үшін қандай сандарға қарау керек? - Мекенжайды табу үшін нені білуіміз керек? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Не себепті ... деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ишара: пікір – таластар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Санау дағдысы, комбинация/ қосу дағдысы, кестемен қосу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспаранған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрі
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5мин
|
Шаттық шеңбері Арайлап бүгін атты күн! Шашып бізге шапағын, Тілейміз сізге ақ таңның Қуанышын, шаттығын Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қуанышты күн бүгін! Оқушылар топқа бірігеді.Әр оқушыға өрнек жазылған фигуралар таратылады. Мәндері бірдей болған оқушылар бір топ құрайды. 1-топ «Қосу» 2 – топ « Баған» 3- топ «Жол» |
көрнекі қосу кестесі; әр оқушыға арналған қосу кестесі; ламинатталған қағаз; әрбір оқушыға маркер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 30 мин
|
-Бүгін сендер қосу кестесінің көмегімен сандарды қосып үйренесіңдер. -Кестедегі сандардың қосындысын табу үшін қосылуға қажетті сандарға қарау керек. Бірінші қосылғыш – бұл жолдың нөмірі, екінші қосылғыш – бағанның нөмірі.
«Дұрыс – дұрыс емес» әдісі бойынша есептер орындалады. Амалдардың мәндері дұрыс болған жағдайда « Дұрыс» орыныққа отырады, ал дұрыс болмаған жағдайда «Дұрыс емес» орындыққа отырады.
4+5=9 7-5 =2 8-5=3 9-3=8 6+6=10 6-3=5 2+8=10 5+5=10 10-7=3 4+2=8 3+4 =8 8-7=5
Ұжымдық жұмыс.- Бағанға назар аударыңдар. Не байқадыңдар? Тұжырымдаңдар. 1+3=4 1+4=5 1+5=6 1+6=7 1+7= 8 2+3=5 2+4=6 2+5=7 2+6=8 2+7=9 3+3=6 3+4=7 3+5=8 3+6=9 3+7=10 4+3=7 4+4=8 4+5=9 4+6=10 5+3=8 5+4=9 5+5=10 6+3=9 6+4=10 7+3=10
Топпен жұмыс.Әр топқа қосу кестесінің бағанын құрастыру тапсырылады. 1-топ 0 санын, 2-топ 1 санын , 3-топ 2 санын қолданады. Әр топ бір – бірінің жұмыстарын тексереді. -Мысалдардың орнын анықтаңдар. 1-топ
2-топ
3топ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cергіту кезеңі Қостық біз, қостық біз, Қатты шаршап кеттік біз. Қане,тұра қалайық, Қимылдатып қол-аяқ. Топпен жұмыс. -Кестедегі нүктелермен берілген бос орындарға тиісті санды жазып толтыр. Жауаптары бірдей ұяшықтарды бір түске боя.
1-топ
2-топ
3-топ
Жеке жұмыс.Хаттарды «мекенжайларына » жеткізеді. Хаттардағы мысалдарды есептеп , «мекенжайларына» тарат.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cоңы 5мин
|
Жұптық жұмыс. «Қоқысқа таста» әдісі. Қима қағазға жазылған тапсырмадан қосындыны алып қалып, керек емесін қоқыс шелекке тастайды. 2+1 3-1 2+5 4+1 3+ 4 6-2 4-2 4+3 6+3 6-1 9- 8 9-4 8- 2 7-5 3+7 4+ 5 6- 1 5+5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 5 мин |
— Қосу кестесі неден тұрады? (бағандар мен жолдардан) — Кесте бойынан 5 баған, 4 жолдағы санды тауып көр. (9 саны) — Қосу кестесінен 6 санының орнын тап. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|